Tisdag!

Vilken trååkig dag, fyyfasiken!
Italienska prov i morse, kunde verkligen inte plugga igår, somnade så fort jag försökte läsa ur boken. Så förväntade mig att det skulle gå piss, men det gick faktiskt okej! YES! blev klar halv 9... stannade kvar till nio med allt efter provet snack som tex

-vad skrev du där?
-faaan jag skrev  ju det men suddade ut det sen
-vad betyder vorrei??
-jag skrev hund, men det är säkert fel
-fan vad dum jag är
-jag kommer få feett
IG

hatar egentligen det, men lyckades ta mig därifrån och kom hem vid kvart över nio. Jag somnade direkt, vaknade 12 igen och kom på att jag skulle ju till skolan igen för att ha Personligt ledarskap. Stora tankar på att seriöst skita i den, men förvånandsvärt så reste jag mig upp självmant och pallade mig till skolan.

Jag älskar musik, tack vare musiken väljer jag att gå till skolan istä'llet för att åka. man orkar allt bara man har musiken med sig, jag tackar allt för att den fiinns. Veckans skönaste lååt :
Sober - Karu kari

hur gör jag om jag inte vill svara? den ringer, teleonen ringer. vad händer om jag svarar? åååh jag vill inte svara.... bläää



just nu dominerar det tråkiga. Allt ska vara tråkigt just nu. Skolan, jobbet, träningen, vädret, allt...
idag var det faktiskt första gången på länge som jag inte somnade framför tv nu. kanske för att jag sov så länge på dagen, fy vad tragiskt! min lunch idag var äklig, kom till skolan vid halv 2, stressade mig upp för trappan för att hämta maten, USH första tanken. Jag sprang vidare neråt igen för att hämta gaffel, självklart var lådan tom. jävla bajs skola. Jag var fett irriterad så jag tog en sked och fortsatte in till grupprummet för att kanske hinna äta lite, hann äta en eller två tuggor innan jag var tvungen att stressa visare ner mot friskis och svettis för att få lära mig lite om hållning. åh vad tröttsamt... varför måste skolan vara så himla tråkig, om jag fick betsämma skulle skolan vara en glädje som faktiskt var något intressant, det finns inte nån intressant på skolan, neee tanken med skolan har spårat uuut...
Ne jag tog min mat, slängde den i papperskorgen och glömde snabbt min hunger, vilken dag.... Vilken dag!

jag heter carin, Carin Wikström!

Take me out of here...
φωψζ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0