Valborg!

Valborg idag, känner du feelingen? det gör jag faktisakt både och, jag är dock fortfarande förvirrad över att det är idag för jag tänker jämt typ ja snart är det valborg, va ska ja ha på mig då? men sen slår det mig ju, vad ska jag ha på mig IKVÄLL? herregud. Inte beredd någonstans, men what to do... det e bra att inte ha några förväntningar för då kan man ju inte bli besviken eller hur :)

Slutar 12 idag så det är ju kalas, ska på stan sen med maria sen drar vi till lollo för att fortsätta valborgsfirandet där. Jag undrar hur det kommer vara i stan ikväll, jag e faktiskt glad att vi lyckades bestämma att hålla oss borta ifrån stan. Det känns som att det är lite väl mycket fylle svarm där inne. Jag läste i tidningen idag att det är typ en av det kvällar ungdomarna dricker som mest, å att polisen inte vet vad det ska göra för att stoppa det... herregud! det finns två sätt att dricka alkohol på, det gäller bara att hitta det bättre altenativet, eller hur vänner? =)

haha gud va jag känner mig vuxen, "ungdommar nuförtiden är sånna fylleas" skoja..

yeye, what more to say? ska på Affro utbildning den 24 maj i stockholm. Det ska bli jättekul, men en lång dag. Tåget går 06.42 påväg upp, sen så är voi framme typ 10.30 sen börjar det inte försen 12.00-17.00 sen går tåget 18.10 hem och då e jag hemma 21.15!!! ÅH men ändå är det en upplevelse att se stockholm på kanske 6 btimmar haha. Ska börja köra affro och core på höstschemat. Ska bli skoj att köra andra klasser nu som det kanske kommer lite annat folk på, vi får väl se... just nu är jag spänd över det.

Det är en väldigt seg period på jobbet nu, mycket personal som lämnar anläggningarna, fan också.. snart är jag den ända som e kvar, KUL!

i sommar ska jag och Joel resa tillsammans :) vecka 28 är min första semester vecka så då tänkte vi ta en sista minuten, wehoo. sen har jag semester vecka 29,32,33. Känns ändå okej, bara att jag missar en resa med min syster... men så blir det ibland, man kan inte få som man vill ha det ibland, även om man sååå gärna skulle vilja det!

Hoppas ni får en bra Valborg allesammans!


valborg 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0