Bio !

Igår så slutade jag tolv :D bästa dagen på veckan. Men det mysigaste var nog ändå att jag mötte upp lollo i stan så gick vi å såg Sweeney Todd på bio klockan 3. hur mysigt som helst, det var så längesen jag var på bio på dagen, det var kul :)
men det kanske var mindre kul att filmen inte var den bästa. Johnny Depp spelade huvudrollen som barberare. Det var en musikal så mycket sång bjöds det på. Men själva filmen var nog ganska dyster må jag säga, och både jag och lollo lyckades slummra till nån gång, haha! ne men allvarligt så var den lite grotesk också, för er andra som funderat på att se den, gör inte det! möjligen en okej hyrfilm men ej bio :)

image155



Sen tog vi 8an tillsammans till frölunda torg... sen skildes vi åt och tog varsin buss hem. Jag åkte dock hem till Joel för att täna brasa och se Grey´s ihop :)

Tack lolli för en trevlig bio stund och tack joel för en mysig greys kväll!

ha det bra allihopa

Kommentarer
Postat av: lollo

tack själv gumman... hur mysig dag som helst..
sköt om dig tills vi ses igen (L)

2008-02-24 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0