Onsdag!

Onsdag som brukar vara den bästa dagen på veckan har blivit till ett stort grått moln för mig denna veckan. Eller kanske hela veckan. Jag är sjuk och fick gå hem ifrån jobbet igår för att jag mådde piss. Jag hade på mig 3 tjock tröjor men ändå frös jag.. Jag vet inte varför jag har svårt för det men jag måste verkligen börja skärpa mig. Jag hatar att erkänna att jag mår dåligt, det var hur svårt som helst att säga till min chef att jag inte mådde bra och att jag inte kunde jobba mer... varför är det det? det är mänskligt och det är väl klart att om man mår dåligt så måste man ju få gå hem. ja ja nooog!!

Höll inte heller mitt Bodyvive pass igår, och jag var så sugen på att göra det men nej jag kunde ju knappt andas genom hals och näsa så.. haha

men jag är inte på humör denna veckan känns det som... har lite dåliga vibbar men det går väl över! jag sk alägga mig ner å läsa lite nu men ha d så bra så hörs vi :)

joo en sak till, nu är det bara dryga 2 veckor sen åker jag å MARIA (L) (L) (L) yeeeeeeees

Kommentarer
Postat av: Maria

shit e de bara 2 veckor kvar?? okej nu blir jag stressad så mkt att göööraaa! när du e frisk är det tröjorna som ska tryckas!! (L)

2008-02-27 @ 11:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0