2 maj

Heejsan!

Hoppas ni alla hade en lika bra valborg som mig. Tack för den kvällen/morgonen, Stört kul! fast jag tar bort det jag sa i förra inlägget om atta ungdommar nuförtiden, fylleas... haha "Vi dricker på nytt då?!!! (02:45)" - Ivana
Åh det gjorde vi också, men det var just det som var så kuuul. Vi stannade bara hemma hos louise och firade kvällen här. Först en mysig middag med god grillmat och härligt sällskap, senare kom det lite mer folk som fortsatte vår kväll med oss ända fram till små timmarna. Kunde inte blivit bättre!

jaja men hoppas ni får en fin helg nu då, för själv tänkte jag ha en underbar helg i Danmark med Andrea och Lollo :)
ikväll kanske vi också ska bowla med lite folk, mycket trevligt ojaaa...

Sköt om er!

Kommentarer
Postat av: ivanis :)

kvällen kunde inte bli bättre, jag håller såå med! hoppas ni gummor får världens bästa helg i danmark!! synd att man inte kunde hängda med.. love you xxx

2008-05-02 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0