Copenhagen (L)

Hey!

Återigen måndag, och denna måndag är den segaste... jag ska jobba 11 timmar idag, 06:00-17:00. Gud vad jag verkligen INTE e på humör för det! Kom hem från Köpenhamn igår vid halv 10 på kvällen. 5,5 timme tog hemresan och jag sov typ halva, vilket inte alls var särskillt smart för jag kunde typ inte somna när jag väl skulle sova. När klockan visar 05:15 blir jag helt förvirrad och tror av nån anledning att jag har försovit mig och reser mig snabbt av bara farten, men efter tre sekunder så insåg jag att det bara var alarmet som ringde och att jag fick snooza i en kvart till, suck!

sammanlagt har jag nog inte sovit alls mycket denna helg. I fredags gick jag upp 05:30 för började jobba 06:00. I lördags gick jag upp 05:50 för att vi skulle ta bussen till köpenhamn. Sen så var vi ute å svirade på köpenhamns gator sent på natten och var hemma vid halv 4, somnade runt 4. Vaknade halv tio för att hinna med frukosten, 5,5 timmars sömn, SNARK.

Jag dör, men wow vilken helg jag har haft!!! I fredags var jag med Joel, vi köpte hem lite mat och tog det lungt, hur mysigt som helst! Sen Bar det iväg till Köpenhamn 08:00. Som sällskap hade jag Louise och Andera. Vi bodde på ett jättemysigt hotel som låg precis vid ströget typ. Längst upp med snetak och stort fönster!! Vi hade sol både hela lördagen och söndagen, Perfekt! I lördags shoppade vi och gick halva ströget. Efter det gick vi och köpte oss en flaska rosé och några öl och satte oss på rummet. Vi hade ju ett så mysigt rum, Vi satt hela kvällen i fönstret typ med öppna fönster. Men när drickan började ta slut bestämde vi oss för att kanske äta lite middag? haha vi gick och åt och sedan letade vi oss fram till utestället "emma". Halv 1 visar klockan och det var inte många där alls... halv 2 visar det sig llite mer folk, men vi sticker därifrån och tar oss till rossé club med en cykel taxi :) hahaah. Hel skum club med alla möjliga olika människor. Stort var det men efter massa gående på stan på dagen och gåendes på stan med högklackar på natten var vi trötta och hamnade på hotelet 03:30. SKÖNASTE sängen och täcket och vi somnade 4. Upp och hoppa och äta frukost, checka ut och sen ställa väskorna i ett rum för att gå ut på ströget igen =) vilken dag asså, solskeeen inga moln å massa folk. Efter att ha gått hela ströget satte vi oss vid vattnet och tog det lungt, sommarvärme verkligen! sen bar vi iväg till hotelet, hämtade väskorna och gick till bussen som körde oss tillbaka till Göteborg =)

Jag e så nöjd tack tjejer för att ni är så gulliga å fina :)
Världens bästa tid, med världens bästa team ;)

pussss

Kommentarer
Postat av: Louise

Så underbart bra tripp :D!! tack för allt (L)

2008-05-07 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0