Joel (L)

Heello!

Idag har jag verkligen inte gjort nått, varit en väldigt lugn dag. Jobbade till 12:00 gick sedan hem och åt och sov.. det e vad jag har gjort idag typ. Men saken e den att jag inte har någon ångest för det alls. Jag tycker jag behövde det så det e bra ! det var faktiskt skönt å inte göra nått efter jobbet, stressa ner lite!

Jag lyssnade på min ipod idag som jag typ aldrig gör längre och fick höra en av min absoluta favorit låt. Det är en låt som jag lyssnade jättemycket för lite mer ät ett år sen. Det är kärlek till den och det kommer det alltid att vara. Får mig att tänka tillbaka till då, men även får den mig att tänka på idag... lyssna bara på texten i låten så förstår ni.

David Degraw - We Belong Together

The hammer may strike, me dead on the ground
A nail to my hand, a cross on his crown
We're done if we're undone
Finished if we are incomplete
As one we are everything
We are everything we need

We belong together
Like the open seas and shores
Wedded by the planet force
We've all been spoken for

Joel kom in på Polishögskolan ( Stort Grattiiis)

Jag och Louise engnade halva lördagen åt att göra denna fina polisbilstårta. Här har ni mästerverket :)
Jag är jätte stolt att han kom inte och glad för hans skull. Men samtidigt kommer det bli jättetråkigt att han flyttar. I slutet av augusti flyttar han upp till sthlm för att bo och plugga där i 2 år. Men jaja det löser sig, jag vet att det kommer fungera ändå...


Glädje, Hopp & Kärlek

image160

Jag är den lyckligaste som finns tack vare dig (L)

Kommentarer
Postat av: Lollo

wow vilka fina bilder och ja... tårtan är ett mästerverk :D

2008-05-22 @ 17:13:52
Postat av: Louise

din blogg ser lite ensam och övergiven ut :(

2008-09-07 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0