hello gott folk!

Yes va var det jag sa! jag sa ju att det kändes som jag höll på att bli sjuk i tisdags morse. Vilket resulterade sen att jag kom hem med 39 graders feber och skit ont i halsen. Men det hände något som fick mig att verkligen tänka på om jag ska börja tro på gud eller inte!! Efter jag hade stått i receptionen i 5,5 timmar var det dags att slänga i mig lunchen för att sen 12.00-13.00 köra Afro och core. Då mådde jag bättre men min kropp var ändå ganska seg. Efteråt tog jag på mig jackan och lämnade mitt jobb så fort jag kunde i stort sett p.g.a att jag visste att jag kulle vara tillbaka 18.05 igen och instruera ännu ett till afro pass (SUCK) som jag skrev i tisdags så trodde jag att jag var seg och bara behövde sova lite så skulle jag orka med hela tisdagen. Innan jag gick hem var ju planen att jag skulle hämta ut mitt nya fina halsband. Ungefär efter 10 min så började jag känna mig hur trött som helst. Det var som om jag ville lipa efter varje steg jag tog, hur ska jag orka med denna dag, tänkte jag med huvudvärken dunkandes i skallen på mig. tillslut efter många om och men var jag äntligen hemma och mycket mycket nöjd med mitt fina nya halsband, kan lägga in en bild på det nån gång så ni som läser( lollo å joel typ) får se!.

Iallafall.. när jag var hemma var klockan kvart i två typ, och jag bestämde mig för att gå och lägga mig direkt för att sova. Satte alarm på 17.00 så jag kunde sova ut riält innan jag skulle köra mitt pass. Efter jag fått sov en timma får jag ett meddelande... det tog mig kanske 5 min att reagera men efter en stund så läste jag det. Det var från min kollega Mikael. I smset stod det  "Hej! Jag har stuvat om i min dag och kan ta afron på masthugget ikväll om du är trött! kram Mikael."  är inte detta helt otorligt? Varken Mikael eller någon annan hade nån aning om hur jag mådde. jag blev så lycklig och lättad att jag svimma nästan... Finns gud ?
Ja ja.. =) det var ödet. sen så sov jag vidare till 17.00 och då mådde jag piss och kände att jag var vungen att sjukanmäla mig inför onsdagen. Var hemma hela onsdagen, vet ni vad som var sjukast? Jag hade ont i halsen, var snuvig, hade ont i huvudet, ont i hela kroppen, feber, kramp i magen och jag spydde igår!! vad är det för jävla skit egentligen? ursh ursh!

Jag var hemma idag med men min feber är äntligen borta och har bara förkylningen kvar nu! så det blir nog sthlm imon trotsallt (L) kommer dock kanske inte kunna dansa på lördag men kan ju kolla på det är det viktigaste.

ÅH har inte sagt det här men för en vecka sen tvättade jag min mobil i tvättmaskinen, YES! detta var katastrof och har inga nummer kvar och eftersom jag hade en 3 mobil kunde jag inte sätta i sim kortet i nån gamalmbil jag har här för sim kortet måste vara i en tre mobil!!!!!!!!!!!! gris så jag och lollo gick och fixade en ny direkt haha =) så nu har jag en ny basic svart sådan 3 mobil som alla har typ. Ingen speciell men den funkar. jaa ja jag hade tänk att försöka mig på att göra en film nu av lite biler å så , kanske dyker upp sen här på min blogg... Ha d så bra så hörs vi!



Kram / C

Kommentarer
Postat av: Loka

usch.. min lilla plutt du får se till o bli frisk!! för sthlm ska du till! och du.. din nya mobil är het och bra.. plus att din mamma säkert blev superglad att den inte var rosa utan svart :)

krya på dig nu min älskling så ses vi när våra dumma scheman matchar!! Xx

2008-11-20 @ 17:59:46
Postat av: Loka

föresten.. vilken härlig bild med vattenfallet

2008-11-20 @ 18:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0