Höstmys!

Kan det bli bättre? en Chai latte i handen och Sia - Breathe me i högtalarna. Gud så mysigt!

Jag har inte bloggat på år och dagar. Jag vet egentligen inte varför för jag älskar att skriva av mig, det är jätteskönt. Men på något vis så ger jag mig inte den tiden längre. Jag ska iallafall börja ta tag i det igen och se om jag hittar tillbaka till det. Det är faktiskt min pojkvän som fått upp mitt intresse igen, han har skaffat sig en egen blogg som handlar om hans nya liv uppe i sthlm. Intressant och spännande måste jag säga.. besök han själv på www.thebitsofjoel.blogg.se

Annars gör jag inte så mycket annat än jobbar och är med mina vänner, men det är inte så bara det :) har börjat intsruera allt mer nu vilket jag tycker är suuuper kul verkligen. Vi har fått massa ny personal vilket gör att det är mycket roligare och jobba nu, som en kick faktiskt! :)

I lördags hade Louise ordnat en maskerad hemma hos sig, ååh det var så efterlängtat måste jag säga. Vi har ju pratat om det i snart ett år och nu blev det av. Vi slog ihop det med halloween. Det som kanske inte var så kul var väl att det var väldigt många som sruntade i att klä ut sig... jag förstår inte riktigt grejen med det att gå på en maskerad utan att klä ut sig? varför går man då? ja menar det behöver inte va nått stort men om man är bjuden på en maskerad så är man och då ska man kläut sig, så tycker jag att regeln är... men men!
Det blev en kalas dag iallafall, de som klädde ut sig var superfina verkligen. Tack snälla Lollo sm ville ordna detta hihi! Jag var utklädd till Barbie, haha måste säga att det var ganska svårt att göra så att folk kunde se att man var det, men jag hängde Ken runt halsen och hoppades alla skulle förstå då att jag var barbie ;) smart va haha.

jaja det var väl ett lite smakprov på min nya omstar här på min blogg!
Hoppas ni får en kalas dag så hörs vi snart igen!



Some days are better

Kommentarer
Postat av: Loka

Älskar att du bloggar igen :).. och håller med att man ska vara utklädd.. nästa gång släpper vi inte in dom!!

puss barbie

2008-11-05 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0