Måndag!

Åh neeej, alarm klockan ringer. Varför då? jag kollar förvirrat efter klockan och förundras över varför den ringer iom att det är så fruktansvärt mörkt i mitt rum. Sen efter 8 min snoze var jag tvungen att inse att det är måndag, igen! ännu en ny vecka. Jag är dock inte så spänd över den för den känns ganska så lång. På fredag åker jag upp till stockholm, jättemysigt för då får jag självklart träffa joel, men det är ju inte därför jag åker upp, utan på lördag ska jag på Afro kvartal hela dagen så ska ju jobba i helgen vilket ge rmig totalt en ledig dag denna veckan, bläää.

Men något som jag kan gotta mig åt är att jag har fått ha joel hos mig nu jättemånga dagar, vilket har varit helt över mys. Han kom i torsdags och åker inte hem försen imon morgon. Vilket betyder att han kan vara med på ett av mina pass ikväll, Core :) ska bli kul tycker jag och hoppas det blir av! I helgen så tog jag det vara lungt i fredags och såg på film med joel, Bigger faster stronger någonting hette den, ville se den och den var väl rätt bra men var ganska seg så det blev till att ögonen gav sig och jag slummrade till efter halva filmen :) Jag vaknade 09.00 av joels fruktansvärda alarm som sattes på snoze fram till halv 1 vilket höll mig klar vaken tills joel äntligen sa godmorgon. Irriterad javisst men jag är bara glad att få sova med honom :) Sen gick joel ut med sina vänner och jag tog en underbar middag med Louise på Rumpanbar och kök. Mycket trevligt, vi hade inga förväntningar och tänkte egentligen först gått separata vägar efter middagen men efter en fnowflake, blåbärsmohito och varsin öl så drog vi in till babar för att möta Emil och David. Trevligt och efter en stund fick vi även sällskap av Louises vän KP. Vi drog sedan till BLVD för en drink, men bytte därefter snart till Lounge istället. Vilket jag bara kunde stanna en stund för att senare gå och möta upp den sådär halvnyktra joel vid berså.

Jajaa sen så i Söndags så blev jag och joel bjudna på middag av Joel pappa Dan, mycket trevligt och framförallt god mat!

måste sluta här men vi hörs ha det bra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Loka

en ledig dag.. vad segt! men du är ju iaf i sthlm :). drinkarna satt fint, o maten med men ditt sällskap framförallt..

vi har ett nytt förfestställe by the way juu :)

pusspusspuss

2008-11-17 @ 12:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0