Tisdag!

GRIS vilken seg dag! detta är inte sant.. det känns verkligen i kroppen och jag är så himla trött. Jag blir heller inte piggare av att veta att jag ska hålla lunch passet 12.00-13.00 idag och sen att jag ska tillbaka till jobbet ikväll och köra en Afro 18.05. Det är nått konstigt med mig, jag tror jag håller på att bli sjuk faktiskt. Men sen kan det iofs också vara för att jag sover på tok för lite. Jag går typ och lägger mig runt 10 halv elva varje kväll. Då ligger jag och tittar mina mail en sista gång och ibland kan jag stanna vid datorn lite allt för länge. Sen måste jag ju självklart prata med joel varje kväll vilket alltid lyckas bli runt 11 och då somnar jag inte försen vid halv 12, 12. Detta är skit kasst vilket bevisar att jag bara får ca 5 timmars sömn. Idag vaknade jag upp 3 ggr i natt av att jag var kissinödig med, jävla skit :)

Dagen blir allt sämre... Jag väntade och väntade på att klockan skulle bli halv 8 så att jag äntligen kunde gå in till cafét och köpa mig en chai latte. Jag går in får två gratis pepparkakor, YES tänkte jag och sa tack med ett stort leende. Efter det då jag fivck min chai lämnade jag cafét och ställde mig här i receptionen. Vad tror du inte händer? Min Chai är IS kall typ... Åh vad ledsen jag blir. Jag som väntat hela morgonen på den, men What to do, ibland blir inte saker och ting som man vill... har börjat förstå det!

Igår var Joel med på min core inne på city, det var kul att han äntligen var med och fick se vad jag jobbar med. Dessutom en annan sak, jag hade FULLT på coren igår :D 20 st max men jag hade typ 25 så det va trångt och mysigt, iallafall jätte peppande. Hoppas det förblir en full klass resten av terminen.

Imorse åkte joel... skit också!

Jag har beställt ett jättefint halsband som jag fick på posten igår, eller ett avi som jag ska hämta senare efter jag slutat, GUD vad jag vill ha det nu... det är en kedja på typ 45 cm med en rosa rosett på, kan det bli bättre?? hoppas det är lika fint som jag tror, det återstår att se.

Snart är det juuuuuul YES för det med. Nu är alla ljus uppe i stan också vilket gör allt mycket mycket mysigare. Louise jobbar heltid nu på dagis (mycket kul för dig vän) vilket gör att det inte blir någon frukost eller mys fika innan mitt jobb numera. Jag som vill julmysa men det år bli någon annan dag ! Ska bli kul att se hur sthlm har för julbelysning på gatorna... ser fram emot stockholm, men endast för att jag tycker om staden och att den mest bästa bor där (L)

yeeeah yeah tips på vad jag ska önska mig i julklapp någon?

SKRIV FÖRSLAG!

Puss/ C

Kommentarer
Postat av: Loka

Gulligt att du tänker på mig o skriver om min heltid haha ;)

2008-11-20 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Carînio

24 år som älskar träning, webb och skapande. Här skriver jag om allt som cirkulerar i mitt liv som Webb, träning och bakning!

RSS 2.0